پاسخ به سوالات دوستان

سوال آقا مهدی: سلام آقا منم مثل خودت خدمت کردم یه 10 ماه، دوباره بعد 2 سال و نیم فردا اعزامم. خواستم ببینم آموزشیم چند روزه ؟؟؟؟ سخت میگیرن به خدمت کرده ها؟ ممنون میشم


دوست عزیز در این مورد پادگان تصمیم گیرنده است. با توجه به اعلام نیاز معمولا تصمیم میگیرن چند روز نگهتون دارن. من دوره قبل که رفتم خدمت کرده ها رو 30 روز نگه داشتن، یه سری 22 روز و این بار 35 روز. مثلا اینبار به عید خوردیم و با توجه به ماموریتها خدمت کرده هارو تا 5 فروردین نگه داشتن و بعدش تا 16 فروردین فرستادن مرخصی. همه چیز بستگی به پادگان داره و اعلام نیاز. البته من خودم جزو خدمت کرده ها حساب نمیشدم چون زیر 60 روز خدمت داشتم.


در مورد سختگیری اگه نسبی بخوایم حساب کنیم آره سخت میگیرن. هرچی پاسداری و گشتی و نگهبانیهای سخت باشه رو گردن خدمت کرده ها میندازن. توقعی که از خدمت کرده ها دارن بیشتره واسه همین بعضی جاها مثل رژه حساسترن روشون.


سوال آقا محمد: از دوستان تهرانی که شنبه 2/2 اعزامند بگویند چه ساعتی باید میدان سپاه باشیم؟


در مورد تهران نمی دونم ولی اراک  مثلا گفتن 7 صبح بیاید من 8.45 رفتم هنوز شروع نشده بود. اگه یکم دیرتر هم بری مساله ای نیست. از همونجا اعزامتون می کنن و تا بعدازظهر به پادگانتون می رسید.

ُ



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد